Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákup českých potravín
Šefčíková, Petra
Cílem práce je poznat nákupní chování spotřebitelů na českém trhu s potravinami. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem je možné usnadnit nákup potravin těm spotřebitelům, kteří upřednostňují nákup českých potravin a zároveň zvýší jejich prodej. Primární data pro tuto práci byla shromážděna prostřednictvím kvantitativního výzkumu - dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na respondenty patřící ke generaci X a generaci Y (n = 319). V rámci kvalitativního výzkumu byly provedeny hloubkové rozhovory (n = 11). Praktická část práce se zabývá také pozorováním ve vybraných kamenných prodejnách a internetových obchodech zaměřených na prodej potravin. Získané výsledky jsou použity pro vypracování marketingových doporučení pro české maloobchodníky a výrobce potravin.
Marketingové aktivity Ministerstva zemědělství za účelem podpory tuzemských potravin a jejich dopady
Vojtěchová, Barbora ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Čapková, Mariana (oponent)
Vlivem liberalizace mezinárodního obchodu dochází k nárůstu dovozu potravin do České republiky. Řada producentů není schopna čelit zahraniční konkurenci a musí ukončit svou činnost. Tím dochází k poklesu produkce zemědělských komodit a potravin, čímž se snižuje také potravinová soběstačnost České republiky. Ministerstvo zemědělství (MZe) proto vyvíjí aktivity na podporu tuzemských potravin a jednou z aktivit je soutěž Regionální potravina. Související kampaně jsou zaměřeny jak na spotřebitele, tak na producenty. Cílem práce proto bylo zjistit, jak producenti vnímají soutěž Regionální potravina a souvsející aktivity MZe a zda producenti pozorují vlivem ocenění a aktivit MZe pozitivní dopady. Dalším cílem bylo zjistit, zda spotřebitelé znají projekt Regionální potravina a aktivity MZe, zda tyto potraviny nakupují a zda upřednostňují české potraviny. Teoretická část se týká zejména marketingu a legislativy související s podporou tuzemských potravin. Praktická část vychází z dotazníkového šetření mezi producenty a spotřebiteli. Na základě výsledků jsou v závěru práce stanovena doporučení pro Ministerstvo zemědělství.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.